Workshop Excelenta in Vanzari
:
Workshop Excelenta in Vanzari la Centrul de Conferinte Sitraco Bucuresti, bd. Natiunile Unite nr.4, bl.107A, et.1
Workshop Excelenta in Vanzari la Centrul de Conferinte Sitraco Bucuresti, bd. Natiunile Unite nr.4, bl.107A, et.1
A devaratele secrete ale vanzarii! Greselile pe care trebuie sa le evitati cu orice pret! Sau cum sa deveniti in doar 1 zi un vanzator exceptional! (Cititi neaparat aceasta scrisoare!) Stimate prieten, Vanzarea...
https://www.seminare.ro/workshop-excelenta-in-vanzari-63.html#info
A
Greselile pe care trebuie sa le evitati cu orice pret!
devaratele secrete ale vanzarii!
Sau cum sa deveniti in doar 1 zi un vanzator exceptional!
(Cititi neaparat aceasta scrisoare!)
Stimate prieten,
Vanzarea unui produs este o actiune complexa (chiar daca vindeti agrafe de birou), delicata (chiar daca vindeti basculante) si care refuza automatismele (chiar daca vindeti unul si acelasi produs).
Aceste 3 caracteristici sunt determinate de faptul ca fiecare vanzare este altfel, pentru ca de fiecare data trebuie sa va adaptati unui anumit tip de client, cu propriul lui stil si cu propria lui personalitate. Acesta este si motivul pentru care nicio vanzare nu seamana cu alta.
Totusi, anumite elemente esentiale trebuie sa se regaseasca in absolut orice prezentare! Si sa stiti ca ele asigura in mare masura succesul vanzarii.
Care sunt aceste elemente care asigura succesul unei vanzari?
Care sunt secretele pe care se bazeaza un vanzator exceptional?
Va invitam la Workshop-ul “Excelenta in vanzari”, desfasurat in data de7 septembrie 2012 la Centrul de Conferinte Sitraco din Bucuresti. Veti afla cu aceasta ocazie lucruri vitale: ce trebuie sa faceti si mai ales ce NU trebuie sa faceti atunci cand va aflati fata in fata (sau la telefon) cu un potential client caruia doriti sa-i vindeti ceva.
ABC-ul vanzatorului exceptional
(extrase din materialul prezentat in cadrul workshop-ului)
1) Ce vindeti de fapt?
• In orice vanzare, ceea ce se vinde este utilitatea pe care produsul o ofera clientului. Utilitatea este lucrul care trebuie vandut, in timp de produsul constituie doar pretextul. Uneori, a descoperi utilitatea unui produs/serviciu este usor, alteori problema trebuie analizata cu atentie (de exemplu, cei care cumpara un ceas Rolex nu-l cumpara ca sa stie cat e ora, ci pentru a-si afirma un anumit statut in ochii celorlalti).
2) Provocati starea emotionala potrivita
• Una dintre cele mai importante legi ale psihologiei spune ca felul in care se comporta o persoana depinde direct de starea mentala in care se afla ea in acel moment. Ca urmare, daca vreti sa obtineti un anumit comportament de la un client - anume sa cumpere - trebuie mai intai sa-l aduceti in starea mentala corespunzatoare cumpararii. Iar pentru asta aveti la dispozitie niste instrumente foarte simple: cuvintele.
3) Cuvinte care nu trebuie folosite in cadrul unei vanzari
• Stergeti-va din vocabularul de vanzator toate expresiile prin care se neaga ceva. Motivul? Chiar daca la nivelul constientului cel care va asculta va intelege perfect, la nivelul subconstientului creierul nu intelege negarea si va forma chiar imaginea pe care nu o doriti. Asadar, fara: “Nicio problema”, “Nu veti fi dezamagit”, “Nu aveti nimic de pierdut” etc.
4) Nu faceti “oferte”, faceti “propuneri”
• Oamenii sunt deja asaltati peste tot de oferte, super-oferte, mega-oferte si asociaza acest cuvant cu un simplu truc de marketing. Propunere, in schimb, suna mult mai profesional, mai “business”. Si oamenii iubesc sa faca “business”. Folosind acest cuvant lasati impresia (corecta) ca, in schimbul unei investitii (nu al unui pret), clientii primesc intr-adevar ceva valoros pentru ei.
Agenda completa a workshop-ului “Excelenta in vanzari” este prezentata in coloana alaturata.
Agenda workshop-ului
“Excelenta in vanzari”:
• Comunicarea eficienta in vanzarea business-to-business
• Folosirea ascultarii active si a feedbackului
• Expresii, cuvinte, atitudini recomandate in vanzare si negociere
• Pasii pe care trebuie sa ii urmam intr-o vanzare
• Descoperirea si prezentarea caracteristicilor, avantajelor si beneficiilor produselor
• Prezentare si exersare tehnica si metoda de vanzare ‘Surpriza ‘
• Cum tratam obiectiile clientilor? Care sunt cele mai intalnite obiectii
• Cum aducem noi contacte, cum le transformam in clienti, cum vindem mai mult si mai bine catre clientii deja existenti
• Metode prin care sa vindem mai mult si mai eficient catre clientii pe care deja ii avem.
• Stabilirea obiectivelor
• 24 de tehnici de vanzare verificate si perfect aplicabile pentru piata din Romania
• Sesiune de intrebari si raspunsuri
Trainingul este sustinut de…
Alexandru Dinu
• trainer atestat de Consiliul National de Formare Profesionala a adultilor;
• trainer al Grupului de Editura si Consultanta in Afaceri Rentrop & Straton si al firmelor colaboratoare,
• SDI® (Strength Deployment Inventory®) Qualified Facilitator;
• Director Tandem Call Center, call center cu peste 60 de agenti de vanzari in componenta;
• lector la Seminarul National de Vanzari;
• consultant Manager.ro si MarketingPortal.Ro
• directorul operatiunilor de telesales al Rentrop&Straton;
• experienta in domeniul vanzarilor de 8 ani de zile, atat ca agent de vanzari pe teren, cat si ca agent de telesales, team leader al echipei de agenti vanzari, call center quality controller, manager vanzari, manager telesales;
• detinatorul site-ului www.alexdinu.ro
Alexandru Dinu a sustinut nenumarate traininguri specializate catre firme din Romania in domeniile: telesales, managementul timpului, customer care, vanzari, leadership si management. Printre aceste firme se numara: Bosch Communication Center, UMEB SA, Structuri din Otel SRL, Bluepoint Telecom, Rominfoline, Tween Call, Fokus Digital Services, Zigosoft, Euroanswer.
Alexandru Dinu - Care sunt punctele tari ale unui trainer de succes?
Workshop-urile sale sunt antrenante, realiste (in directa legatura cu actualitatea economica din Romania), practice si deconectante.
A adunat in timp experienta in comunicare in scopuri profesionale, pentru companii din industria serviciilor.
Adapteaza training-ul la stilurile de invatare specifice fiecarui participant in parte.
Monitorizeaza in mod constant evolutia obiectivelor, obiceiurilor si strategiilor pe care cumparatorii le adopta.
Este managerul unei echipe de peste 50 de oameni de vanzari. Evalueaza si identifica in permanenta competentele si abilitatile care au cel mai mare succes. Cere permanent feedback din partea oamenilor de vanzari, astfel incat cunoaste cele mai recomandate strategii, aplicabile pe piata actuala.
Este un excelent om de vanzari, care de 9 ani a vandut produse si servicii din cele mai variate domenii. Mereu s-a adaptat si s-a reinventat pentru a fi in concordanta cu vremurile si necesitatile.
Este mereu in contact cu cei mai mari experti si practicieni din domeniu, astfel ca workshop-urile sustinute de el sunt rezultatul experientei acumulate si aplicate continuu.
Ce spun participantii la editiile
trecute ale workshop-ului?
1) “Recunosc ca am fost curioasa sa vad un trainer si un director atat de tanar in actiune si acesta a fost unul din motivele pentru care am venit la training. Am fost incantata de modul de structurare a trainingului, de atmosfera pe care ai creat-o, reusind sa ii deschizi si pe cei mai “inchisi” participanti. J”
Olivia Cristina Podobea, director Solve & Perform
2) “Minunat mesajul tau, Alex. Ma bucur ca ma participat la acest curs si ca, astfel, ne-am cunoscut. In cele 8 ore nemaipomenite am invatat mai mult ca intr-un an ...:) si chiar asa si este. Printre altele, pot doar sa te felicit, nu gasesc ceva sa-ti recomand, iti faci treaba extraordinar de bine.”
Ileana Enache
3) “Iti multumesc pentru ajutorul pe care l-am primit din partea ta si a d-nei Steluta Litan. Nu pot sa exprim in cuvinte cat de bine m-am simtit. Am plecat incarcata cu energie pozitiva si cu convingerea ca orice se poate daca vrei si esti dispus sa inveti sa faci lucrurile corect. Nu am realizat cand au trecut cele 8 ore.
Asa cum am solicitat si dupa seminarul la care am participat in iunie 2011, si de aceasta data revin cu rugamintea sa fiu informata ori de cate ori sustii tu un seminar in Bucuresti.”
Gina Ion, asistent Director Vanzari SDN Trading Bucuresti
4) “Participarea mea la acel curs de 1 zi a fost, fara dar si poate, cea mai inspirata si buna alegere. Cursul in sine a fost de foarte mare ajutor si a venit ca o completare a cunostintelor mele pe care le-am adunat de peste hotare. Mi-a placut modul in care a fost tinut cursul si modul de “pasare” a cunostintelor trainer-ului catre grup. Recomand acest curs tuturor celor care vor sa vanda cu adevarat.”
Cristian Dobescu
Ce veti sti la finalul cursului?
- veti sti sa comunicati usor, clar si concis;
- va vei imbunatati abilitatile de comunicare si relationare cu clientii;
- veti avea mereu o atitudine pozitiva fata de dvs. si fata de clienti;
- veti intelege importanta ascultarii active, a comunicarii nonverbale, verbale si paraverbale si veti invata tehnici specifice acestora;
- veti sti sa faceti diferenta intre caracteristicile si beneficiile produselor si sa folositi avantajele in procesul de vanzare;
- veti sti sa folositi una dintre cele mai eficiente si cunoscute metode de vanzare;
- veti fi capabil sa folositi afirmatii prin care sa treziti interesul clientului pentru produs;
- veti sti cum si cand sa treceti la actiune pentru finalizarea vanzarii;
- veti reusi sa convingeti clientii, nu sa le impuneti, astfel incat satisfactia lor sa fie maxima;
- veti sti sa folositi obiectiile clientilor ca pe o baza de argumentare;
- veti intelege si va veti adapta asteparilor clientilor, prin identificarea nevoilor acestora;
- veti sti cum sa construiti cu clientul o relatie bazata pe incredere;
- veti fi capabil sa desemnati obiective coerente, realiste si mai ales profitabile, atat pe plan professional, cat si pe plan personal;
- veti descoperi care sunt expresiile si cuvintele pe care trebuie sa le folositi/sa nu le folositi in conceperea mesajului dvs. de vanzare;
-
veti descoperi cel putin 5 tehnici prin care vanzarile dvs. si ale companiei dvs. vor creste cu cel putin 27%.
Workshop-ul pe scurt
Target:
Oamenii de vanzari, intreprinzatori, directori si manageri de vanzari, toti cei care intra in contact direct sau indirect cu clientii
Locatie:
Centrul de Conferinte Sitraco
Bucuresti, bd. Natiunile Unite nr.4, bl.107A, et.1
Data:
8 septembrie 2012, ora 9.00
Durata cursului:
1 zi / 8 ore. Pauze de cafea si de masa incluse.
Cadou:
Cartea “Metode si trucuri despre cum sa cuceriti noi clienti”
Pret:
Doar 497,24 lei (TVA inclusa), pret redus cu 23% fata de pretul standard de
In final, un mare adevar pe care
nu vi l-a spus nimeni pana acum!
Adevarul este urmatorul:
In cea mai mare parte a unei zile obisnuite sunteti implicat in actiuni de vanzare.
Si asta indiferent de ce credeti dvs. ca faceti de fapt.
Va indoiti ca asa stau lucrurile? Ganditi-va la definitia clasica a vanzarii - o tranzactie in care doua parti schimba anumite lucruri despre care au convenit ca au aceeasi valoare (cu precizarea ca valoarea unui lucru este stabilita in functie de situatie si in mod subiectiv).
Si acum observati ca aceasta definitie depaseste cu mult domeniul strict comercial. Ea isi gaseste aplicabilitatea de fiecare data cand intrati in legatura cu cineva, pentru ca in acele momente “tranzactionati” intodeauna ceva: bani, marfa, informatii, servicii, dar si salutari, complimente, placeri etc.
Si, exact ca intr-o vanzare clasica, intodeauna trebuie sa va convingeti interlocutorul ca acesta tranzactie va fi profitabila pentru el.
Vanzarea este, asadar, baza oricarei interactiuni. Iata de ce informatiile prezentate in cadrul workshop-ului “Excelenta in vanzari” au o aplicabilitate mult mai larga decat v-ati fi asteptat. Ele va pot asigura nu numai succesul in vanzari, ci succesul in general!
Rezervati-va chiar acum un loc pentru workshop-ul din 8 septembrie!
Pret: doar 497,24 lei!
Locatie
Centrul de Conferinte Sitraco Bucuresti, bd. Natiunile Unite nr.4, bl.107A, et.1
Data seminarului
08 Septembrie 2012
Locuri disponibile
0
Pret
401 pana pe 7 iulie - 497,24 lei cu TVA
Alte seminare
Ian 20 |
Vezi detaliiInscriere | 99 locuri disponibile |
Ian 20 |
Vezi detaliiInscriere | 40 locuri disponibile |